Kundservice

Kundservice

Välkommen till oss – vi finns här för dig! De flesta vanliga frågor får du svar på här. Undrar du över något annat så kan du kontakta oss via e-post.

Vart är mitt paket?
När ditt paket skickas får du en bekräftelse från oss. Du kan spåra paketet här: www.postnord.se
Hittar du det inte här, och du inte har mottagit paketet efter 7 dagar kan du kontakta vår kundservice för att få hjälp.

 

Jag fick en defekt vara, vad gör jag?
Om ditt paket har blivit skadat under leverans ber vi dig skicka ett e-postmeddelande med bild på yttre och inre emballage, och av skadan på varan.

Om du tror att produkten var skadad före leverans, skicka e-post till kundservice med ordernummer, bild på varan och beskrivning av problemet. För garn är det även bra om du kan skriva serie-/batchnummer.

 

Jag har returnerat men inte fått tillbaka pengarna.
Vi gör givetvis vårt bästa för att behandla returer så snabbt som möjligt, men under högsäsong kan det gå upp till 14 dagar. Vi ber dig därför vänta lite innan du kontaktar oss på nytt. En återbetalning kommer registreras till det konto som du använde vid köpet. Om du inte har betalat kommer du få en ny uppdaterad faktura. 

 

Hur går det med mitt reklamationsärende?
Vi jobbar så snabbt vi kan, men har ibland högt tryck på vår kundserviceavdelning. Alla hänvändelser behandlas i den ordningsföljd de kommer in. Om något brådskar ordentligt kan du givetvis ringa till oss. 

 

Kan jag lägga till något i min beställning / slå ihop beställningar? Kan ni stoppa min beställning?
Om du ringer direkt efter att du gjort din beställning kan det hända att vi hinner uppdatera eller stoppa den. Efter att beställningen har registrerats och hanteringen har startat kan vi inte stoppa den. Då kan du nyttja ångerrätten.

 

Hur snabbt levereras mitt paket?
Normalt inom 2-4 arbetsdagar. För varor som väger över 20 kg är det upp till 7 dagars leveranstid. Leveranstiden räknas från dagen efter att du lade din beställning, förutsatt att vi har varan i lager.

Om du ångrar ditt köp kan du ånga köpet i enlighet med lagen om ångerrätt. Läs mer i Sandviks köpvillkor.

Du har full returrätt. Du betalar själv returportot. Returadressen är:
Sandviks Förlag AB, c/o Postpac AB, Norra Industrigatan 5, 274 30 Skurup.

Var uppmärksam på att ångerrätt inte gäller varor som är tillverkade eller anpassade enligt kundens specifikation, exempelvis namnlappar och personliga stickningar.

SANDVIKS FÖRLAG AB
C/O Online i Lund
Skiffervägen 10, 224 78 LundTelefon 040-660 68 00
Epost: goboken@goboken.se
0
Varukorg